Veelgestelde vragen
Retourneren
Is een retourzending mogelijk?
Een retourzending is enkel mogelijk na overleg met onze klantendienst en indien de verpakking van de verzending intact is. Deze verpakking moet zich in de oorspronkelijk staat bevinden, de individuele plastieken verpakking van de maskers mag niet beschadigd of geopend zijn. Bij akkoord zal u een retour label krijgen voor terugzending.
Zie ook onze algemene voorwaarden.
Hoe gebeurt een terugbetaling?
Wanneer uw retourzending goedgekeurd is zal het betreffende bedrag teruggestort worden op uw rekening. Het kan enkele administratieve dagen duren voordat het geld terug op uw rekening gestort wordt.
Zie ook onze algemene voorwaarden.
Wat moet ik doen als ik een beschadiging van de verpakking of het masker vaststel?
Indien u bij ontvangst een beschadiging van de verpakking of het masker vaststelt kan u onze klantendienst contacteren voor een eventuele vergoeding of vervanging van uw bestelling. Zij zullen u dit samen met u verder bespreken en oplossen.
Wij verwijzen hierbij ook graag naar onze algemene voorwaarden.
Waar kan ik het herroepingsformulier downloaden?
Je kan het herroepingsformulier hier downloaden.